Caută
Close this search box.

Ghişeul.ro are o nouă identitate vizuală şi un logo nou, ales prin concurs

Platforma Ghişeul.ro are un nou logo, ca urmare a concursului public de soluţii grafice, derulat timp de o lună, a anunţat miercuri Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR), într-un comunicat transmis Agerpres.

„Logoul câştigător este foarte potrivit pentru proiectele la care lucrăm în prezent – aplicaţia mobilă Ghişeul.ro şi versiunea 2.0 a site-ului www.ghiseul.ro. Aveam nevoie de o soluţie grafică modernă, pe care am obţinut-o prin acest concurs. Noul logo este vârful de lance al rebranding-ului platformei şi va contribui la crearea unei imagini autentic digitale a Ghişeul.ro”, a precizat Octavian Oprea, preşedintele ADR.

Câştigătoarea concursului a explicat grafica pe care a propus-o pentru imaginea platformei de plăţi online a statului:

„Logoul este o monogramă G stilizată sub forma unui mic ghişeu izometric. Este simplu, astfel încât să fie uşor de declinat pe orice material – digital sau fizic. Cromatica rămâne în registrul ‘naţional’, ca să fie cât mai clar că vorbim de un serviciu al statului român. Totuşi, cele 3 culori sunt puţin virate în variante mai vesele, aprinse. Se vor adapta uşor stilul de ilustraţie, animaţii, stil icons, kit UI etc.”.

La rândul său, Ciprian Ghişe, directorul executiv al Asociaţiei de Plăţi Electronice din România (APERO), a apreciat că „noul logo reprezintă un pas esenţial pentru ce ne dorim să realizăm mai departe – în următorii 3 ani, Ghişeul.ro va fi portalul pe care orice cetăţean să poată găsi orice tip de plată pentru orice instituţie publică”.

Concursul s-a desfăşurat în perioada 15 noiembrie – 15 decembrie 2021, iar premiul pentru autoarea logo-ului câştigător este de 3.500 de euro, fonduri oferite de APERO.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri