Caută
Close this search box.

Novak Djokovic ar putea avea probleme cu sponsorii, după incidentele din Australia

novak djokovic

Marca franceză de echipament sportiv Lacoste, sponsor tehnic al lui Novak Djokovici, a anunţat că doreşte să analizeze evenimentele care au declanşat o luptă juridică de aproape două săptămâni şi l-au împiedicat pe tenismenul sârb să-şi apere titlul, la Australian Open, informează CNN.

„Cât mai curând posibil, vom lua legătura cu Novak Djokovici, pentru a analiza evenimentele care i-au însoţit prezenţa în Australia.

Le dorim tuturor un turneu excelent şi mulţumim organizatorilor pentru toate eforturile depuse, pentru a se asigura că turneul se desfăşoară în condiţii bune pentru jucători, staff şi spectatori”, a precizat brandul francez de îmbrăcăminte, într-un comunicat.

Producătorul francez de automobile Peugeot, un alt sponsor Djokovici, deţinut acum de Stellantis, a refuzat să comenteze situaţia liderului ATP. Producătorul de ceasuri elveţian Hublot şi firma japoneză de echipament sportiv Asics (care îi asigură sârbului încălţămintea) nu au răspuns solicitărilor de a comenta.

Djokovici are acorduri de sponsorizare în valoare de 30 de milioane de dolari pe an, potrivit Forbes, şi a fost al 46-lea cel mai bine plătit sportiv din lume, în 2021.

Novak Djokovici, care se opune vaccinării, a părăsit Australia, la bordul unui avion al companiei Emirates, cu destinaţia Dubai, după ce apelul său la decizia de anulare a vizei de intrare în Australia a fost respins de un tribunal din Melbourne.

El a ajuns la Belgrad, fiind aşteptat la Aeroportul „Nikola Tesla”, de un număr mare de jurnalişti, dar şi de câteva zeci de fani. Tenismenul nu a discutat cu presa, folosind o altă ieşire, pentru a părăsi aeroportul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri