Caută
Close this search box.

Euroins reacţionează la acuzele POSA. „Nu am condiționat și nu vom condiționa niciodată plata de despăgubiri!”

euroins

Asigurătorul şi reasigurătorul Euroins reacţionează la acuzele formulate de POSA. „Nu am condiționat și nu vom condiționa niciodată plata de despăgubiri!”, spune Euroins. Mai jos, dreptul la replică dat de Euroins:

Euroins nu a condiționat și nu va condiționa niciodată plata de despăgubiri.

În primul rând, procedurile sunt reglementate clar de Autoritatea de Supraveghere Financiară.

În ultimele zile, singura modificare adusă de Euroins România în relația cu clienții ține de simplificarea procedurii prin care sunt deschise dosarele de daună.

Mai precis, documentul prin care sunt solicitate despăgubiri a fost simplificat, procedura fiind transparentă, iar clienții aflând care sunt drepturile lor în relația cu compania de asigurare și cu service-urile auto.

Respingem aceste acuzații nefondate și vă readucem aminte că începând cu Q4 2021, timpul necesar pentru plata despăgubirilor din partea Euroins a scăzut la mai puțin de 7 zile.

Acest timp rapid de plată se datorează în special simplificării procedurilor interne și actelor pe care clienții sunt nevoiți să le completeze.

Vă mulțumim.

Cu stimă,

Gerhald Ernst
Senior PR Consultant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri