Guvernul a aprobat, în şedinţa de luni, o hotărâre în baza căreia au fost extinse competenţele Cancelariei Prim-ministrului, fiind preluate şi elemente din componenţa Secretariatului General al Guvernului, a precizat purtătorul de cuvânt al Executivului, Dan Cărbunaru.
„Guvernul a aprobat astăzi hotărârea privind stabilirea atribuţiilor, organizarea şi funcţionarea Cancelariei Prim-ministrului. Au fost astfel modificate structurile organizatorice, extinzându-se şi competenţele Cancelariei Prim-ministrului.
Astfel, pe lângă cele două direcţii deja existente, Direcţia protocol şi relaţii internaţionale şi, respectiv, Direcţia de comunicare şi relaţii cu presa, a fost înfiinţată Direcţia asigurare resurse, Compartimentul juridic şi Serviciul de evaluare, analiză şi coordonare strategică.
Au fost preluate cu această ocazie elemente din componenţa Secretariatului General al Guvernului, o dată cu atribuţii care, de asemenea, vor fi şi suplimentate cu necesitatea de a gestiona elementele de coordonare pentru procesul de aderare a României la OCDE”, a arătat el în cadrul unei conferinţe de presă.