Mașinile românești au înregistrat vânzări record în primele luni ale anului in Italia cu peste 22.000 de înmatriculări.

Brandul este cunoscut și datorită colaborării cu Udinese, iar stadionul echipei de fotbal poartă numele de Dacia Arena, potrivit TVR.

Deși în Italia vânzările mașinilor au scăzut de la începutul acestui an cu aproape 30 la sută, Dacia reprezintă o surpriză. Vânzările sale au crescut și a ajuns să fie chiar cea de-a doua mașină străină vândută în Italia.

Cele mai căutate modele Dacia in Italia sunt Sandero Stepway și Duster.

Andrea a așteptat aproape șase luni să primească mașina pe care o comandase: “În afara faptului că îmi place cum arată, vorbind apoi cu prieteni și colegi, unii își cumpăraseră deja Dacia și s-au arătat mulțumiți, și mai mult decât atât, după părerea mea, ca raport calitate-preț, astăzi nu găsești pe piață ceva asemănător”.

Pentru o Dacie, italienii plătesc în medie între 13.000 și 18.000 de euro.

Roberto Dal Magro – responsabil vânzări Dacia Renault Autonord Fioretto: „E aproape un fenomen pe care și concurența îl studiază din acest punct de vedere. Venim după o perioadă dificilă, pentru că după lockdown s-au modificat estimările obișnuite ale vânzărilor, dar trebuie să spun cu sinceritate că marca Dacia a avut rezultate aproape la polul opus, ba chiar am ajuns la o creștere de 30 la sută a înmatriculărilor”.

Dacia este cunoscută și în serie A din 2009, fiind cel longeviv sponsor al unei echipe de fotbal italiene.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.