La glume ne pricepem, ca focul. S-a mai blocat un autovehicul cu gabarit depăşit în Pasajul Unirii, românaşii au început să facă glume. Imaginaţia funcţionează.
Cel mai recent incident din Pasajul Unirii din Capitală a avut loc joi, 12 ianuarie, când un camion a rămas blocat pe sensul dinspre Bulevardul Mărășești, către Piața Universității.
Autoutilitara a reușit să intre în pasaj, însă la jumătatea a rămas blocată, iar șoferul și-a dat seama că nu mai poate să înainteze.
Ca să o scoată, autorităţile au dezumflat roţile maşinii. Ceea ce este fără precedent e că toată ţara a auzit, cu ocazia aceasta, despre firma Profi Print şi ştie care este adresa de web a acesteia. Metodă de marketing mai bună nici că se putea. A meritat deranjul.
Este al şaptelea incident petrecut, în doar patru luni de la deschiderea oficială a pasajului, iar în cel mai grav dintre ele a fost când un autocar plin cu turişti greci a lovit limitatorul de înălţime şi un om a murit.
Pe rețelele de socializare, românii au comentat situația, conform Ziare.com, iar unii au făcut haz de necaz.
Pasajul „Limbo” Unirii
„Să vină Cartea Recordurilor! Intri mic și pasajul te face mare. E opera dacilor, vă spun!”
„Mașinile nu au respectat dimensiunile anvelopelor trecute în talon. Au roți mai mari.”
„Să se facă o comisie, să se măsoare de jos în sus, să se facă școli de șoferi și să se tatueze șoferilor pe mână un metru pe care să-l folosească.”
„Pasajul „Limbo” Unirii.”
„Cică l-au făcut din materiale care intră la apă, așa că nu te risca. La cum plouă zilele astea o să ajungă la 2m.”
„Oricum are echipaje la ambele capete. Probabil erau incluse în noul proiect de reabilitare de 12 milioane de euro.”
„Ei sunt din partea casei. Cumperi pasaj, primești 4 polițiști.”
„Sunt metri d’ăia românești, ca aia cu care au măsurat ei nu știu ce bazin olimpic, de a ieșit cu 40 de cm mai scurt și n-a putut fi omologat.”
„Îl facem pietonal!”
„De mâine cred că o să-l păzească armata cu TABUL.”
„Felicitări profi-print.ro pentru ideea genială de reclamă!”
„Trebuie coborât acel limitator până la 2,5 m și astfel nu vor mai fi probleme. Cam asta ar fi una dintre soluții.”
„Poi ce pasaj e ăsta, nu e la același nivel de la un capăt la altul? Nu ne miră, totul e cu susul în jos în România!”
„Propun închiderea pasajului pentru traficul auto. Îl facem pietonal!”
„Cred că unii își înaltă intenționat remorcile pentru a rămâne și ei blocați acolo!”
„Să vină Daniel să îl sfinteasca, că inginerii nu au nici o treaba.”
„Datorită traficului greu de la suprafață, pasajul s-a lăsat. S-au folosit un beton și o armătură elastică, că așa e fița prin Tokyo, ca să nu aibă surprize în caz de vreun cutremur.”
„Proiectul se cheamă P-aici nu se trece!”
„Mai bine dați ştiri cu camioane care reuşesc să treacă sub pasajul acela.”
„Pasajul e proiectat greșit. Dacă îl făceau decopertat nu mai erau probleme.”
„Și-a umflat nenorocitul roțile după ce a trecut de limitator, lasă că știm noi.”
„Se poate măsura simplu. Luată o șipcă de 3,5 m, fixat metrajul de 3.5 m de la o ruletă și mers cu acea șipcă în tot pasajul. Așa s-ar află adevărul adevărat.”
„Proiectul se cheamă:”P’aici nu se trece!”, prevăzut cu tavan sinusoidal, replică modernă a autostrăzilor, la fel, executate cu denivelări trigonometrice…pentru cunoscători.”
„Ar trebui să îi schimbe numele în Pasajul Opririi.”