Caută
Close this search box.

Pronunţarea sentinţei în dosarul lui Mario Iorgulescu a fost amânată cu o săptămână

Judecătorii de la Curtea de Apel Bucureşti au amânat miercuri, pentru 18 octombrie, pronunţarea sentinţei definitive în dosarul în care Mario Iorgulescu (fiul lui Gino Iorgulescu – preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal).

Mario Iorgulescu a fost condamnat în primă instanţă la 15 ani şi opt luni de închisoare pentru omor şi conducere a unui vehicul sub influenţa alcoolului şi drogurilor (cocaină), în legătură cu accidentul auto provocat de acesta în anul 2019, soldat cu moartea unui bărbat.

Dezbaterile în acest caz au fost finalizate pe 11 septembrie, iar magistraţii au anunţat atunci că vor da sentinţa peste o lună, însă miercuri au decis că mai au nevoie de încă o săptămână, potrivit TVR.

Mario Iorgulescu se află internat într-o clinică privată din Italia, părinţii săi reuşind să-l scoată din ţară cu un avion privat, imediat după accident. El nu a fost audiat de către procurori sau magistraţi, în timpul urmăririi penale sau desfăşurării procesului în instanţă.

În septembrie 2019, Mario Iorgulescu a produs un grav accident auto, după ce a consumat cocaină şi alcool. Imediat după producerea accidentului, Iorgulescu a părăsit teritoriul ţării și a fost internat într-o clinică din Italia.

În august 2020, el a fost trimis în judecată pentru săvârşirea infracţiunilor de omor şi conducere a unui vehicul sub influenţa alcoolului sau altor substanţe.

Procurorii notează că, la data de 8 septembrie 2019, pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, s-a deplasat din satul Gulia, comuna Tărtăşeşti, unde se afla la o petrecere spre un club din Parcul Herăstrău, unde s-ar fi aflat iubita sa. Mario Iorgulescu a condus un autoturism cu o viteză ce depăşea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, şi a pătruns pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecţia dintre Şoseaua Chitilei şi strada Teodor Neagoe.

Potrivit anchetatorilor, Mario Iorgulescu a accelerat până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, după care a urcat maşina cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, şi a pătruns pe contrasens, unde a intrat în coliziune frontală, la viteza de 143 km/h, cu un autoturism, condus de un bărbat, care a decedat pe loc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri