Circulația metroului bucureștean a fost dată peste cap, luni, timp de cinci ore. O şină de pe Magistrala 1 s-a rupt, pe o lungime de 20 de centimetri. Trenurile au circulat alternativ și cu prudenţă, așa că distanța între două stații s-a parcurs în jumătate de oră. Nu se știe exact dacă șina era prea veche sau când a fost verificată ultima dată.
Haosul din traficul subteran s-a creat din cauza unei defecțiuni la o șină, în stația Obor. Trenurile au circulat alternativ, între stațiile Gara de Nord 1 și Obor, Dristor 2 și Iancului.
Cea mai mare nemulțumire a călătorilor a fost nu așteptarea, ci absența comunicării.
Și, în timp ce conducerea Metrorex încerca să minimalizeze incidentul, spunând că ar fi vorba doar despre un „zgomot suspect” auzit de un mecanic, sindicaliștii au recunoscut că era vorba despre o șină ruptă.
Marian Artimon, sindicat metrou: Dimineaţă, în timpul circulaţiei, mecanicul a simţit un zgomot când a trecut peste zona respectivă şi a raportat dispecerului, dispecerul a solicitat trenului din spate să meargă cu viteză redusă şi să urmărească atent calea de rulare, adică şina ferată, şi aşa s-a constatat că, pe o distanţă de 20 de centimetri, şina era spartă, ruptă.
Mariana Miclăuş, director general Metrorex SA: O să analizăm apoi ceea ce s-a întâmplat acolo, pentru a vedea care este capacitatea portantă, când a fost ultima dată şi ce anume a determinat avaria. Trenurile au fost verificate, nu sunt avariate.
Circulația trenurilor a fost reluată în condiții normale, după 5 ore de la apariția avariei.
The post Pericol la metrou, în zona stației Obor. O șină de la Magistrala 1 s-a rupt, iar garniturile au circulat cu dificultate timp de mai multe ore appeared first on tvrinfo.ro.