Suntem la început de decembrie, luna sărbătorilor, când toată lumea aleargă prin magazine după cadouri. Aveți grijă la etichete și nu vă lăsați păcăliți de produsele „în ediție limitată”, care de cele mai multe ori costă mai mult pentru că au alt ambalaj.
Potrivit unui studiu recent, 7 din 10 români sunt atrași de produsele în ediție limitată, lansate de Crăciun
Iar 64% dintre români au declarat că au cumpărat cel puțin un produs pentru că făcea parte dintr-o ediție limitată de sărbători.
De altfel, peste 60% consideră că brandurile care lansează ediții speciale de sărbători sunt mai atrăgătoare. În special femeile cred asta.
Peste jumătate dintre români consideră că produsele tematice de Crăciun contribuie la îmbunătățirea unui brand, iar 40% declară că rămân fideli anumitor branduri, care lansează anual produse tematice în perioada sărbătorilor.
În ceea ce privește topul celor mai populare categorii de produse cu tematică de Crăciun, pe primul loc sunt alimente, urmate de băuturi și cosmetice. Motivele pentru care cumpără aceste produse sunt diverse, dar toate sunt legate de emoția Crăciunului și de aromele, și gusturile de sezon.
Printre cele mai asociate arome se numără portocala și scorțișoara. Studiul s-a desfăşurat online în perioada 20-26 noimebrie, pe un eşantion de 1.003 respondenţi.
The post Produsele „în ediție limitată” de Crăciun pot să coste mai mult, doar pentru că au alt ambalaj appeared first on tvrinfo.ro.