Lovitura Lu’ Tache: Hai că nu-i PROST MOȘU’! MIRABELA de 500 MILIOANE EURO!

ion ţiriac

„Scump, BĂLUȚĂ, Scump! La ȚIRIAC era mai ieftin”, titram „LOVITURA” din 5 septembrie. Cea de care, cu siguranță, a luat cunoștință și Ion Țiriac.

Și, cu toate că nu ne hazardăm să identificăm „resorturile lăuntrice” care l-au convins pe cel care a fost, este și va fi cel mai bogat român că acesta ar fi semnalul de atac mult așteptat, cert este doar că Țiriac a acționat DE ÎNDATĂ!

Astfel că, la doar câteva zeci de ore după ce a aflat că noul cuplu edilitar Daniel Băluță – Thuma Hubert a decis să „fure startul” și să pună practic la vânzare terenurile pentru un ipotetic viitor aeroport „cargo”, „bătrânul” Țiriac a mutat decisiv. În instanță, și nu pe vorbe și comunicate plătite ca să fie „TOTUL VERDE”! Că până la „tunul imobiliar” de la Grădiștea – Adunații Copăceni, deocamdată „trebuie închis” Otopeniul! Mai ales că și miza imediată este una pe măsură: peste jumătate de miliard de euro! Bani în cont!

Astfel, chiar a doua zi după „LOVITURA” din 5 septembrie, pe 6 septembrie, Ion Țiriac reacționa în instanță prin solicitarea de a fi repus în proprietatea deplină a terenurilor din zona adiacentă Aeroportului Internațional Henri Coandă – Otopeni. Este vorba despre terenurile care fuseseră expropriate în vederea extinderii Terminalului 2 al Aeroportului Otopeni și prin care urma să fie adăugate spații aeroportuare suplimentare de 100.000 de metri pătrați, inclusiv spații comerciale și 25 de porți de îmbarcare.

Astfel că, după prima încercare mai mult de „tatonare” din 2 aprilie, Ion Țiriac solicită acum oficial ca toate aceste terenuri să îi fie reatribuite.

Desigur, la prima vedere cel puțin pare un gest legitim și pe deplin justificat al magnatului, înfuriat de „pasivitatea” statului român. Cel care, fără putință de tăgadă, ar putea fi pus în fața acestei situații financiare absolut „sinucigașe” pentru bugetul Ministerului Transporturilor, dacă nu a fost în stare – sau mai degrabă nu a vrut! – să facă investiția în scopul căreia a recurs la exproprieri. În plus, momentul intervenției a fost cât se poate de bine ales, la doar o zi după ce „LOVITURA lui TACHE” dezvăluia „jocul operativ liberalo-pesedist” din zona de Sud a Capitalei.

Numai că, ghinion, uite că de aia are DIVIZIA INTERNĂ a ASI GLOBAL USA și un BIROU „OCI”!
Printre altele, pentru a-i avertiza pe procurorii temutei Secții a II-a a „NEW DNA” – că de la alți „urecheați” chiar că nu mai avem prea mari așteptări contrainformative! – că „pasivitatea” care îi poate aduce în conturi lui Ion Țiriac neverosimila sumă de peste 500 de milioane de euro s-ar putea să nu fie doar una „prostească”…

Ci, după cum există deja „indicii temeinice” strânse în probatoriul preliminar atașat dosarului penal cu nr. (…), să asistăm la o „pasivitate complice”.

Acum, deși ca nivel de funcții activează la „next level”, rolurile unor directorași ca Sorin Păun sau George Dorobanțu pot fi, la o adică, doar unele de „idioți utili” ai sistemului. Pentru că operațiunea prin care Ion Țiriac se poate alege cu 500 de milioane de euro, iar o companie franceză cu acționariatul majoritar al întregului Aeroport Internațional Henri Coandă – Otopeni, poartă numele de cod „MIRABELA”!

Înscrisurile și „fișele audio-video” purtând indicativul „M.D.” conțin destule „suspiciuni rezonabile” cu privire la „jocul dublu” al miliardarului care, sub „steagul fals” al BND, face treaba DGSE!

Și, doar pentru a nu avea dubii, „vechea gardă” din cele două servicii secrete externe altfel de temut că nu mai știm și prin țara asta cu ce se mănâncă „OCI”, astăzi prezentăm „schița” a ceea ce chiar poate fi „afacerea secolului”, așa după cum reiese din raportul contrainformativ intrat strict în posesia DIVIZIEI INTERNE…

„… terenurile au fost achiziționate, „felie cu felie”, de intermediari ai lui Ion Țiriac sau direct de către firme controlate de acesta, începând cu perioada 1999-2000.

… În urma HG (…) din noiembrie 2019, Ministerul Transporturilor a alocat suma totală de 347.000.000 lei în vederea exproprierilor, la un preț notarial de grilă cuprins între 7-22 euro/metrul pătrat.

… Avertizăm că în urma inactivității numiților (…), (…) și (…), Ion Țiriac solicită acum între 3.000 și 5.000 de euro/metrul pătrat, pentru a nu continua în instanță solicitarea de repunere în drepturi a terenurilor expropriate.

… relația de concubinaj între numiții P.S. și D.M.

… planul identificat prevede ca Ion Țiriac să solicite suma de 500.000.000 de euro pentru terenurile fără de care Aeroportul Internațional Henri Coandă nu se poate extinde, acceptând în schimb doar asocierea cu CNAB. Urmând ca imediat după aceea să își vândă cota de participațiune posibil majoritară francezilor de la (…), concomitent cu preluarea companiei de stat TAROM de către „EMIRATE”…

Și uite cum, cu o investiție de hai să zicem maxim 2 milioane de euro, Țiriac s-ar putea alege cu cel puțin 500 de milioane de euro! Bașca „mărunțișul” celor 300 de milioane lei din exproprieri. Bani care însă nu îi vor rămâne moștenire tot mai „neseriosului” Ion Ion, „bătrânul” Țiriac intenționând vânzarea imediată a acțiunilor primite la Aeroportul Otopeni. Așa că „hai că nu este deloc prost MOȘUL”, vorba noului ofițer francez de legătură…

Sursă articol: asi-romania.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *