(P) Ești în căutarea unor birouri private cu facilități premium? Alege un mediu de lucru care permite afacerii tale să crească și să se dezvolte

Știm că timpul, resursele și eficiența sunt factori esențiali pentru dezvoltarea oricărui business, la fel cum este și spațiul unde îți desfășori activitatea. Dar la fel de bine știm că nu toate companiile au nevoie de sute de metri pătrați de birouri pentru a-și desfășura activitatea, mai ales dacă practică munca în sistem hibrid, echipa este una de dimensiuni mici sau afacerea este la început de drum. 

Pentru a răspunde acestei nevoi specifice, dar și cererii de spații de birouri cu suprafețe cuprinse între 20 și 70 de metri pătrați, dezvoltatorul imobiliar Hagag Development Europe a deschis,în anul 2022, primul său centru de afaceri „all-inclusive”, situat într-o clădire de birouri cu facilități de clasă A și poziționare ultracentrală în București, pe strada Tudor Arghezi, nr. 21. 

Te invităm să descoperi spațiul de birouri ideal pentru afacerea ta, conceput pentru a răspunde nevoilor actuale ale antreprenorilor și companiilor în plină expansiune: H Private Arghezi.

Bucura-te de ziua ta de lucru într-o atmosferă perfectă, într-un spațiu de birouri modern, cu facilități premium

Dacă ești în căutarea unui spațiu de lucru nou, ușor de accesat și bine conectat, unde să nu ai grija facturilor la utilități, internet, curățenie, front desk sau alte servicii, H Private Arghezi îți oferă exact ceea ce ai nevoie. Locația avantajoasă, aproape de centrul capitalei, îți oferă accesibilitate sporită, indiferent de mijlocul de transport ales, iar conceptul “one-stop-shop for your business” îți ia de pe umeri povara mobilării și amenajării biroului, cheltuielile administrative necesare bunei funcționări a spațiului sau a costurilor cu personalul din recepție. 

Centrul nostru de Afaceri dispune de 38 de birouri private “la cheie”, cu suprafețe și configurații diferite, complet mobilate și pregătite să susțină activitățile zilnice de business într-un mediu elegant și profesional. 

Pentru siguranța chiriașilor, accesul în clădire, în Centru, precum și în spațiul de birou închiriat se face exclusiv pe bază de card de acces individual.

H Private Arghezi dispune, de asemenea, de săli de ședințe echipate cu tehnologie de ultimă generație care pot acomoda până la 40 de persoane în regim „sitting”, zonă de lounge ideală pentru întâlniri mai puțin formale sau pentru momentele de relaxare de peste zi, încăperi de tip chat room, destinate exclusiv chiriașilor, dar și de chicinete cochete la fiecare etaj.

Multiple servicii, un singur cost lunar fix

Centrul practică formatul chiriei de tip “all-inclusive”, iar oferta de servicii – incluse în costul lunar de închiriere – este completată de:

  • Birouri “la cheie”, echipate cu mobilier modern și ergonomic
  • Servicii de administrare a spațiului
  • Community Manager dedicat
  • Asistență operațională
  • Servicii de curățenie
  • Internet 
  • Servicii de găzduire sediu social
  • Primirea și redirecționarea corespondenței
  • Cafea, apă și ceai din partea H Private

Bucură-te de predictibilitate financiară și uită de grija cheltuielilor neprevăzute și a cheltuielilor necesare administrării spațiului de lucru. Astfel, te concentrezi doar pe ceea ce contează, ai un control mai bun al bugetului, iar echipa ta vine la birou cu plăcere.

Hai pe hprivate.ro să descoperi cele mai bune opțiuni pentru tine și afacerea ta!

The post (P) Ești în căutarea unor birouri private cu facilități premium? Alege un mediu de lucru care permite afacerii tale să crească și să se dezvolte appeared first on tvrinfo.ro.

  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *