Peste 20 de cereri au fost înregistrate la Primăria Capitalei, în prima zi de acordare a stimulentului pentru nou-născuţi, iar 177 de părinţi au sunat pentru a se interesa ce condiţii trebuie să îndeplinească pentru a primi sprijinul financiar acordat de municipalitate.
Începând de luni, părinţii au putut depune documentele pentru obţinerea stimulentului financiar pentru nou-născuţi acordat de Primăria Capitalei. În prima zi în care s-au putut depune aceste solicitări, s-au prezentat 21 de bucureşteni care au fost interesaţi să primească cei 2.500 de lei acordaţi de municipalitate. În plus, alţi 177 au sunat la numărul gratuit pentru a cere lămuriri cu privire la condiţiile ce trebuie îndeplinite pentru a intra în posesia acestor bani.
„Cererile vor fi depuse începând cu data de 3 iulie 2017 la sediul Centrului de Informare şi Consiliere pentru Cetăţeni din Şoseaua Ştefan cel Mare, numărul 38, sector 2 şi la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti din Strada Foişorului, numerele 56-58, sector 3, de luni până vineri, între orele 9:00 – 15:00”, transmite Primăria Capitalei, preluat de Mediafax.
Stimulentul financiar se poate acorda doar dacă cel puţin unul dintre părinţi are domiciliul sau rezidenţa în municipiul Bucureşti, iar naşterea a fost înregistrată într-o maternitate de pe raza municipiului Bucureşti, publică sau privată.
Părinţii care doresc să beneficieze de acest stimulent trebuie să întocmească un dosar care să conţină o declaraţie de consimţământ tipizată, certificatul de naştere al copilului (în original original şi copie), o copie a biletului de ieşire din spital sau a certificatului medical constatator al naşterii emis de către unitatea sanitară şi actele de identitate ale părinţilor (în original original şi copie). În plus, trebuie ataşat şi un extras de cont pentru efectuarea viramentului bancar.
De asemenea, pentru informaţii pot suna gratuit la TelVerde 0800.821.218, de luni până vineri, 08:30 – 16:30.