Caută
Close this search box.

O mare companie de comunicații și-a schimbat identitatea vizuală la nivel european

Compania de comunicații are un nou logo dar și un nou slogan „Bucură-te de fiecare moment”. Este vorba despre gigantul UPC, przsent și în România.

Cu o grafică mai simplă, colorată şi modernă, campania de identitate vizuală va fi vizibilă în toate mediile în care compania este prezentă, anunță reprezentanții UPC, potrivit paginademedia.ro.

„Startul este dat de noua campanie TV HAPPY HOME®, care va rula începând din 4 septembrie și va continua cu o prezență puternică în online, cinematografe, outdoor și magazinele UPC”, mai spun aceștia.

Campania de repoziționare a brandului vizează toate țările din Europa Centrală și de Est (CEE) în care compania Liberty este prezentă: România, Polonia, Ungaria, Cehia și Slovacia, construind astfel un brand unitar în întreaga regiune.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri