Mercedes-Benz și-a majorat avansul față de rivalul BMW în primele nouă luni, grație unor noi modele precum SUV-urile GLC și GLA și sedanul restilizat E-Class, fiind în grafic pentru a-și menține poziția de cel mai mare producător de automobile de lux din lume, transmite Bloomberg.

În primele nouă luni din 2017, vânzările Mercedes, divizia de lux a Daimler AG, au urcat cu 12%, la 1,72 milioane de vehicule, în timp ce brandul BMW a raportat un avans de 3,9%, la 1,54 milioane de unități. Livrările Audi, divizia de lux a Volkswagen AG, au scăzut cu 2% în perioada ianuarie — septembrie 2017, la 1,38 milioane de vehicule.

Audi dă semne de redresare, iar luna trecută vânzările pe plan global au urcat cu 2,7%, pe fondul majorării cererii pentru SUV-uri și a creșterii livrărilor în China.

Luna trecută, Mercedes a anunțat un program de reducere a costurilor cu patru miliarde de euro până în 2025, pentru a contracara așteptata presiune asupra câștigurilor. Brandul se va confrunta cu o reducere a profitului în schimbul majorării vânzărilor de vehicule electrice, îndeplinind astfel standardele mai dure privind emisiile în viitor, a afirmat directorul financiar Frank Lindenberg.

Divizia de lux a Daimler se așteaptă ca până la 25% din sedanuri, SUV-uri și automobile cu două locuri să fie electrice până în 2025, inclusiv viitorul SUV mediu EQ-C, care va fi lansat în 2019.

În România, Daimler are două unități de producție, în Cugir și Sebeș.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

6 + 2 =