Retailerul francez Auchan, care operează sub acelaşi brand şi în România,a introdus pe piaţa europeană un concept nou de magazine. Acestea sunt amplasate în containere şi nu au vânzători.

Francezii de la Auchan îşi testează norocul în Europa cu un concept inedit ce a prins foarte bine pe piaţa chineză, unde au deja un lanţ de peste 750 de astfel de magazine, informează Gondola.be. Unităţile sunt amplasate în containere, nu au vânzători şi poartă denumirea de Auchan Minute. Primul magazin de acest tip din Europa va fi inaugurat în luna martie, în Franţa, la Villeneuve d’Ascq, în apropiere de granița cu Belgia.

Conform conceptului, magazinul va avea 18 mp, în jur de 500 de produse, va fi deschis non-stop, 7 zile pe săptămână şi nu va avea vânzători, ci doar un operator care aprovizionează magazinul.

Cumpărătorii pot intra în magazin deblocând uşa cu smartphone-ul pe care îl vor folosi şi pentru a plăti.  Într-un videoclip, Auchan explică faptul că aceste puncte de vânzare mici au avantajul de a le permite să cunoască mai bine obiceiurile de cumpărare ale consumatorilor locali, pentru a adapta, de exemplu, gama celor mai mari magazine din jur. Nu există un angajat, cu excepția unui operator care vine să reîncarce magazinul de la un alt punct de vânzare Auchan.

Într-o primă etapă numai angajații Auchan vor avea acces la el.

Lansat în septembrie 2017 în China, conceptul a devenit rapid un succes oferind clienţilor posibilitatea unor cumpărături rapide non-stop, iar retailerului posibilitatea de a se extinde rapid şi ieftin.

În România, Auchan Retail are înportofoliu 33 de hipermarketuriși o rețea de magazine MyAuchan, peste 280.000 m2 suprafaţanetă de vânzare, peste 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri, cu taxe, de peste 1,2 miliarde de Euro,

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

1 + 8 =