Gheorghe Hagi și Viitorul au dat lovitura în timpul pandemiei și au reușit ceva ce părea imposibil: a atras un nou sponsor la echipă.

Într-o perioadă în care multe companii înregistrează pierderi, Viitorul a reușit să atragă două nume mari, care au decis să se implice financiar la echipă. Astfel, OMV Petrom a devenit sponsorul principal al primei echipe, dar și al întregii Academii Gheorghe Hagi.

Parteneriatul OMV Petrom – Academia Gheorghe Hagi a fost încheiat pentru o perioadă de trei ani și conform oficialilor companiei acesta „vizează creșterea numărului de copii care pot fi antrenați în cadrul Academiei și asigurarea, pentru aceștia, a celor mai bune condiții de pregătire, la standarde internaționale. Acestea includ: bază de antrenament adecvată, programe de antrenament dezvoltate în parteneriat cu cluburi internaționale reputate, echipamente și programe de nutriție, precum și asigurări medicale”.

„Academia de Fotbal Gheorghe Hagi reprezintă şi un proiect social și de educație în care sunt angrenaţi peste 200 de copii sportivi. Este un mediu sănătos pentru orice copil, care beneficiază la Academie de toate pârghiile pentru a-şi dezvolta şi modela latura umană: disciplină, politeţe, organizare, socializare, comportament în grup, lucru în echipă”

oficialii OMV Petrom pentru Gazeta Sporturilor

Duminică, la meciul cu Poli Iași, Viitorul va avea după mulți ani și sponsor principal pe tricouri. Gică Hagi, antrenorul Viitorului, a apărut deja la conferința de presă cu noul partener principal pe tricou.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.