Caută
Close this search box.

Michael Bloomberg finanţează ultima săptămână de campanie a lui Biden, în Texas şi Ohio

Michael Bloomberg

Miliardarul Michael Bloomberg intenţionează să cheltuiască circa 15 milioane de dolari, pentru a-l ajuta pe candidatul democrat Joe Biden să îl învingă pe preşedintele republican Donald Trump, în Texas şi Ohio, pe parcursul ultimei săptămâni de campanie, a relatat New York Times, citând un consilier al omului de afaceri, potrivit Reuters, via Agerpres.

Bloomberg, fost primar al oraşului New York şi fost candidat în alegerile primare democrate, câştigate de Biden, a promis că va cheltui până la 100 de milioane de dolari din averea personală, pentru a susţine campania lui Biden pentru alegerile de la 3 noiembrie.

Bloomberg a ţintit Florida ca stat în care să investească pentru reclamă în favoarea lui Biden, însă apoi a decis să adauge Texas şi Ohio, pentru o campanie publicitară la televiziune, după ce echipa sa a prezentat date din sondaje care arată că fostul vicepreşedinte are şanse să câştige şi în cele două state, a scris New York Times.

El va intensifica de asemenea publicitatea pro-Biden şi în Florida, se mai arată în articol.

„Considerăm că Florida poate fi câştigată în cele din urmă şi analizăm oportunităţi suplimentare pentru a extinde această hartă”, a declarat Howard Wolfson, consilier al lui Bloomberg. „În opinia noastră, Texas şi Ohio prezintă cele mai bune oportunităţi de a face asta”, a adăugat el.

Wolfson şi echipa lui Bloomberg nu au răspuns încă unei solicitări a Reuters de a confirma informaţia. Trump a câştigat în Texas şi Ohio, la alegerile din 2016, iar menţinerea celor două state este crucială pentru perspectivele sale de a fi reales.

Ca al doilea şi al şaptelea cele mai populate state, ambele sunt esenţiale în cursa de la un stat la altul care decide competiţia prezidenţială.

Trump a fost favorit în ambele state la începutul campaniei. Niciunul dintre state nu a fost bombardat cu tipul de reclamă televizată care a dominat state aproape la fel de divizate, ceea ce înseamnă că o cheltuială de campanie pe final ar putea fi eficientă, a scris New York Times.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri