Angajaţi ai Primăriei municipiului Ploieşti vor lucra, începând de joi, o săptămână la birou şi o săptămână de acasă, măsura fiind dispusă de conducerea instituţiei în contextul creşterii numărului de infectări cu virusul SARS-CoV-2. De asemenea, programul de lucru cu publicul la Registratura Primăriei a fost redus la două zile săptămânal.

„Având în vedere contextul actual al evoluţiei epidemiologice în municipiul nostru, angajaţii Primăriei Municipiului Ploieşti îşi vor desfăşura activitatea alternativ, prin prezenţa la sediul instituţiei sau prin muncă la domiciliu, respectiv 1 săptămână prezenţă fizică la serviciu/1 săptămână muncă la domiciliu (în sistem online), astfel încât să se asigure continuitatea activităţii, iar relaţia instituţiei cu cetăţenii să nu fie afectată”, informează Primăria Ploieşti.

Tot pe fondul creşterii numărului de infectări, programul cu publicul, la Registratura Primăriei municipiului Ploieşti, se va desfăşura, începând de joi, doar două zile pe săptămână, patru ore pe zi. Astfel, lunea, între orele 9:00 şi 13:00, cetăţenii pot depune documente, iar joia, în acelaşi interval orar, se eliberează documente.

Solicitările/petiţiile/reclamaţiile sau alte documente se pot transmite în sistem online, iar persoanele care nu au acces la o adresă de e-mail pot transmite sesizările/petiţiile/reclamaţiile sau alte documente prin intermediul serviciilor poştale, la adresa: Primăria Municipiului Ploieşti, Piaţa Eroilor nr. 1 A, 100316, Ploieşti, sau prin telefon la centrala sau dispeceratul instituţiei.

Şi programul de audienţe cu publicul susţinut de conducerea Primăriei este suspendat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here