Caută
Close this search box.

Piloţii Tarom au primit sandvişuri dubioase şi apă în căruciorul pentru gunoi

Piloţii Tarom au primit sandvişuri dubioase şi apă în căruciorul pentru gunoi

Piloţii Tarom se plâng că pe ruta Amsterdam – Bucureşti au primit sandvişuri dubioase şi apă transportată în căruciorul de gunoi.

Firma care asigură cateringul în avioanele Tarom a fost reclamată de piloții români, care ar fi primit hrană alterată, în timpul zborului de pe ruta Amsterdam-Otopeni. În urma unui control, ANSVSA l-a sancționat pe furnizorul alimentelor.

Potrivit unor piloți de linie care au dorit să le fie păstrat anonimatul, în data de 23 ianuarie toate cursele Tarom au primit catering etichetat cu o dată care atestă expirarea lui de peste o zi.

Cateringul era destinat atât pentru pasagerii claselor economic și business, cât și personalului navigant.

Într-o fotografie primită de redacția Adevărul, se poate observa că sendvișul destinat piloților avea un aspect dubios, fiind, după cum spun beneficiarii, alterat.

Pe lângă asta, apa destinată piloților și pasagerilor era transportată în căruciorul folosit de obicei în scopul transportării gunoiului.

Potrivit surselor menționate, compania care asigură cateringul în avioane a declarat, în urma scandalului provocat, că ar fi fost vorba despre o etichetare greșită.

„Sandviciurile sunt vopsite cu gelatină pentru înfrumusețare, iar peste stratul de gelatină (interzisă în alimentația piloților în timpul zborului deoarece fermentează) este pusă o jumătate de roșie cherry care va furniza rapid germeni de mucegai în interiorul pungii de plastic în care se află sandviciul respectiv.

Este furnizat un platou cald, cu o omletă cu spanac, la cursele de seară și de noapte, deși oul și produsele derivate sunt excluse din alimentație, după orele 16.00.

Ambalajele unor produse vândute la bord cedează din cauza presiunii din interiorul aeronavelor (fapt constatat și fotografiat de către însoțitorii de bord).

Salatele au incluse sosurile înainte de ambalarea lor (lucru interzis în cazul servirii lor la peste 30 de minute de la momentul preparării acestora – să nu uităm că producătorul le garantează, nu se știe în ce baza legală, două zile!) ceea ce le face să se altereze foarte repede”, se afirmă în sesizarea făcută de piloți, către conducerea Tarom și către ANSVSA.

Aceștia mai spun și că, în urma acestor probleme, s-au înregistrat cazuri de piloți care ar fi suferit în timpul zborului, după consumul acestor produse, diaree și dureri de stomac.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri