Caută
Close this search box.

Google va include mai multă inteligenţă artificială în produsele sale, pentru a concura cu Microsoft

Printr-un proiect intern cu nume de cod Magi, Google include inteligenţă articifială generativă în motorul său omonim, o tehnologie care poate răspunde la întrebări în limbaj uman şi poate obţine conţinut nou din datele anterioare.

Rezultatul ar putea modifica modul în care consumatorii accesează informaţiile în lume şi care companie câştigă piaţa globală pentru publicitate în căutare, estimată de firma de cercetare MAGNA la 286 de miliarde de dolari în acest an.

„Reimaginăm toate produsele noastre de bază, inclusiv căutarea”, a declarat Sundar Pichai, CEO al Alphabet, după ce a urcat pe scena evenimentului, citat de money.ro.

El a spus că Google integrează inteligenţă artificială generativă în căutare şi în alte produse, inclusiv Gmail, unde poate crea mesaje draft, şi Google Photos, unde poate aduce modificări majore imaginilor.

Consumatorii americani vor avea acces la Search Generative Experience în săptămânile următoare, printr-o listă de aşteptare, o fază de probă în timpul căreia Google va monitoriza calitatea, viteza şi costul rezultatelor căutării, a declarat vicepreşedintele Cathy Edwards.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri