Caută
Close this search box.

Destinaţia turistică ROMÂNIA va fi promovată zilnic, timp de o lună, pe postul de televiziune BBC

charlie ottley

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) promovează destinaţia turistică România, în perioada 15 octombrie – 15 noiembrie, pe postul de televiziune BBC, unde urmează să fie difuzate clipuri de prezentare realizate în colaborare cu producătorul Charlie Ottley.

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) promovează destinaţia turistică România, în perioada 15 octombrie – 15 noiembrie, pe postul de televiziune BBC, a anunţat, vineri, secretarul de stat Lucian Ioan Rus, în cadrul unei conferinţe de presă, la care a participat şi producătorul şi realizatorul Charlie Ottley, care a colaborat la campanie, potrivit News.ro.

Aceasta are ca scop amplificarea vizibilităţii şi creşterea notorietăţii României ca destinaţie turistică în Europa, cu un accent special pe Marea Britanie. Este vizată, astfel, creşterea numărului de turişti, atât britanici, cât şi din întreaga Europă, precum şi din ţările unde canalul britanic de televiziune BBC este difuzat.

Potrivit MEAT, reprezentanţii ministerului au colaborat cu Charlie Ottley, cunoscut pentru documentarele sale despre România, precum ”Wild Carpathia” şi ”Flavours of Romania”, pentru a crea o serie de videoclipuri care să prezinte frumuseţea şi diversitatea ţării noastre.

”Astfel, au fost realizate 8 clipuri de prezentare: 4 videoclipuri cu o durată de 1 minut, care surprind România în toată splendoarea ei, în fiecare anotimp, de la peisajele îngheţate ale iernii la culorile vii ale primăverii, şi alte 4 videoclipuri, de 30 de secunde fiecare, care evidenţiază 4 forme de turism specifice României: cultural, ecoturistic, city break şi natură, cu rolul de a sublinia diversitatea ofertei turistice a ţării noastre”, arată sursa citată.

Videoclipurile vor fi difuzate în cadrul emisiunilor BBC, pe întreaga durată a zilei, timp de o lună, începând din 15 octombrie. MEAT va beneficia de 80 de difuzări, respectiv 30 de difuzări ale spoturilor cu o durată de 1 minut şi 50 de difuzări ale spoturilor cu o durată de 30 de secunde.

De asemenea, cele 8 materiale, precum şi videoclipul bonus realizat de Charlie Ottley, vor fi folosite pentru promovarea României la târgul internaţional de turism WTM Londra, care va avea loc în perioada 6-8 noiembrie, precum şi în cadrul altor participări la manifestări expoziţionale şi acţiuni de marketing.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri