Alegerea cântăreţei Irina Rimes pentru efortul de promovare a Zilei Brâncuşi, marcată pe 19 februarie, urmărește schimbarea modului de a comunica cu tinerii, se arată într-un comunicat remis, vineri, de Ministerul Culturii.

Deschiderea faţă de oamenii din toate categoriile de vârstă, sociale şi profesionale este un al doilea argument invocat de reprezentanții instituției.

Brâncuşi este al nostru, al tuturor, şi ne bucură faptul că, împreună cu Muzeul Naţional de Artă al României (MNAR), putem aduce oamenii, în special pe cei mai tineri, mai aproape de acest simbol naţional. Aşa cum a menţionat în conferinţa de presă de la MNAR, cât şi cu alte ocazii, ministrul Culturii, Bogdan Gheorghiu, îşi manifestă dorinţa ca noi toţi să fim mai deschişi către noile generaţii, să facem paşi în a-i aduce mai aproape de cultură. În acest sens, Irina Rimes a acceptat invitaţia Ministerului Culturii, voluntar, de a fi promotor al evenimentului. Cu această ocazie, îi adresăm mulţumiri pentru accept şi ne dorim ca, pe viitor, evenimente de asemenea anvergură să beneficieze de o promovare adecvată şi în rândul generaţiilor tinere”, precizează comunicatul de presă.

169 Vizualizări

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

6 + 6 =