Caută
Close this search box.

Mario Iorgulescu, mandat de ARESTARE în lipsă! Va fi urmărit la nivel european

mario iorgulescu

Lovitură pentru Mario Iorgulescu! Fiul fostului șef al LPF a primit, pe data de 15 mai, mandat de arestare în lipsă în dosarul în care acesta este acuzat de omor şi conducere a unui vehicul sub influenţa alcoolului sau altor substanţe. Decizia a devenit definitivă, marți, după ce Curtea de Apel București a respins contestația lui Mario Iorgulescu privind mandatul în lipsă.

Curtea de Apel București a respins contestația pe care Mario Iorgulescu a făcut-o la mandatul de arestare în lipsă emis de Tribunalul București. Decizia este definitivă și se execută imediat.

Reamintim că Iorgulescu Jr a reușit să scape, în primă fază, de mandatul de arestare. În data de 5 martie, Tribunalul Bucureşti a admis propunerea procurorilor de emitere a unui mandat de arestare în lipsă pentru Mario Iorgulescu, fiul lui Gino Iorgulescu (preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal) fiind internat la o clinică din Italia. La puţin timp, Mario Iorgulescu a fost dat în urmărire internaţională de către Poliţia Română.

Avocaţii lui Mario Iorgulescu au contestat decizia şi au avut câştig de cauză la Curtea de Apel Bucureşti, instanţă care a anulat decizia Tribunalului şi a dispus ca cererea procurorilor să se rejudece.

În septembrie 2019, Mario Iorgulescu a produs un grav accident auto, fiind sub influenţa alcoolului şi a consumului de cocaină. Procurorii notează că, la data de 8 septembrie 2019, pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, intenţionând să se deplaseze din satul Gulia, comuna Tărtăşeşti, spre un club din Parcul Herăstrău, Mario Iorgulescu a condus un autoturism marca Aston Martin model DBS, cu o viteză ce depăşea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, şi a pătruns pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecţia dintre Şos. Chitilei şi str. Teodor Neagoe.

Anchetatorii au spus faptul că Mario Iorgulescu a accelerat până la 162 de km/h, în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, după care a urcat maşina cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de acceleraţie, la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, şi a pătruns pe contrasens, unde a intrat în coliziune frontală, la viteza de 143 km/h, cu un autoturism marca Audi, condus de un bărbat, care a decedat pe loc. Conform procurorilor, din momentul în care a pătruns în intersecţie pe culoarea roşie a semaforului, Mario Iorgulescu nu a acţionat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de acceleraţie era apăsată la maximum.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri