Caută
Close this search box.

Guvernul afirmă că nu a primit niciun document oficial privind grupul de la Sănătate care verifica raportările COVID: Documentele apărute în spațiul public sunt false

Informaţiile apărute în presă cu privire la existenţa unui document transmis în atenţia premierului Florin Cîţu referitor la constituirea unui grup de lucru în cadrul Ministerului Sănătăţii privind verificarea raportărilor zilnice privind evoluţia pandemiei COVID-19 sunt „false” şi „lipsite de fundament”, transmite, luni dimineața, Guvernul.

La cabinetul prim-ministrului, la Registratura Generală şi la Secretariatul General al Guvernului nu a fost înregistrat niciun document care să facă referire la înfiinţarea sau activitatea unui asemenea grup de lucru.

Aşa-zisele documente apărute în spaţiul public nu au nicio legătură cu Guvernul sau cu aparatul de lucru al prim-ministrului sau Guvernului. Concret, numărul de înregistrare primit de un document preluat la Cabinetul prim-ministrului, Registratura Generală sau Secretariatul General al Guvernului este format din patru cifre, precedat de un număr specific cabinetului la care este înregistrat: 5/xxxx în cazul cabinetului prim-ministrului, 17/xxxx în cazul Registraturii Generale şi 20/xxxx în cazul Secretariatului General al Guvernului„, se precizează în comunicat.

Executivul a menţionat că o persoană care preia un document oficial semnează menţionând numele în clar, pentru a putea fi identificată. „Dacă documentul este transmis în plic închis, plicul se deschide, iar numărul de înregistrare este menţionat pe documentul oficial”, se explică în comunicat.

Citește șiAndreea Moldovan susţine cu documente că grupul de lucru exista la MS

Facem aceste precizări tehnice pentru a dovedi faptul că ceea ce a fost publicat în spaţiul public nu reprezintă un document oficial înregistrat la cabinetul prim-ministrului sau Secretariatului General al Guvernului. Corespondenţa apărută în spaţiul public nu poartă însemnele corecte unor documente oficiale înregistrate la Cabinetul prim-ministrului, Registraturii Generale sau Secretariatului General al Guvernului. A susţine că respectiva corespondenţă reprezintă documente înregistrate oficial, denotă lipsa cunoaşterii rigorii corespondenţei instituţionale şi a procedurilor administrative„, mai spune comunicatul.

La nivelul aparatului de lucru al Guvernului vor continua verificările şi, dacă se va dovedi că atribuirea caracterului oficial al documentului este „falsă”, „cu siguranţă” organele competente se vor autosesiza.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri