Utilizatorii se pot înscrie acum la noul Google Search, care va fi lansat mai întâi în Statele Unite, prin intermediul aplicației Google sau al browserului desktop Chrome. Un număr limitat de utilizatori vor avea acces la acesta în următoarele săptămâni, potrivit companiei.
Miercuri, compania a declarat că introduce următoarea evoluție a Google Search, care va folosi un chatbot cu inteligență artificială pentru a răspunde la întrebări „la care nu ați crezut niciodată că Search ar putea răspunde” și pentru a ajuta utilizatorii să obțină informațiile pe care le doresc mai repede ca niciodată, potrivit adevarul.ro.
O dată cu actualizarea, aspectul rezultatelor Google Search va fi vizibil diferit.
Citește și Google va include mai multă inteligenţă artificială în produsele sale, pentru a concura cu Microsoft
Atunci când utilizatorii vor tasta o interogare în bara principală de căutare, vor vedea automat un pop-up cu un răspuns generat de AI, pe lângă afișarea rezultatelor tradiționale.
Actualizările au fost dezvăluite la I/O, evenimentul anual al companiei dedicat dezvoltatorilor, care s-a concentrat pe un mix de produse de inteligență artificială și hardware.