Caută
Close this search box.

Jefuiți când și-au plătit biletele online

Clienții companiei aeriene British Airways afectați de furtul de date vor fi despăgubiți, a promis vineri directorul general al operatorului aerian britanic, Alex Cruz.

British Airways, parte a grupului International Airlines Group (IAG), a anunțat joi ca aproximativ 380.000 de clienți ar putea fi afectați de furtul datelor de pe cardurile folosite pentru comenzi online. Sunt vizați cei care au făcut rezervări online sau cu ajutorul aplicației mobile, din 21 august pana în 5 septembrie. Clienților care si-au folosit cardurile bancare în perioada respectiva pentru a cumpăra bilete de avion de la British Airways li se recomandă sa contacteze băncile emitente și să urmeze recomandările acestora, informează AFP.
Îi vom despăgubi pentru toate pierderile financiare pe care le-au suferit„, a declarat directorul general al British Airways, adăugând ca prioritatea companiei este să îi contacteze pe toți clienții afectați.

Alex Cruz a precizat ca datele furate sunt cele referitoare la nume, adresa, email și mai ales cele privind cardurile bancare, respectiv, număr, data expirării si codul de securitate. În schimb, pirații nu au reușit să aibă acces la itinerariile zborurilor sau informațiile referitoare la pașapoartele pasagerilor.

British Airways susține ca în prezent funcționarea site-ului său de Internet și a aplicației mobile a revenit la normal, iar clienții pot să se înregistreze online.

Aceasta nu este prima problemă informatică cu care s-a confruntat British Airways. În luna mai 2017, activitatea companiei britanice a fost afectată de o problemă de alimentare cu electricitate care a obligat-o să anuleze 726 de zboruri, adică 28% din zborurile programate pe perioada unui weekend prelungit. Acest incident a provocat un haos imens pe aeroporturile londoneze Heathrow si Gatwick, afectând 75.000 de pasageri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri